V Festival Vertixe Sonora 2017
Da arte sonora e da música contemporánea 2017
Obradoiro

Sistemas Interactivos para Música

Dr. Tychonas Michailidis

viernes 6 octubre / 12:00H
Facultade de Belas Artes
Pontevedra

Este obradoiro presenta diversos métodos e técnicas para a captura e manipulación de datos para procesos de transformación de audio. En primeiro lugar introdúcense e explícanse os principios de interacción, deseño de interacción e práctica dixital creativa. Exploraremos tamén o rol da tecnoloxía nas prácticas creativas e as distintas modalidades de interacción sensorial que existen na actualidade. Analizaremos como o hardware e software dispoñibles poden ser utilizados nun ámbito musical tanto a un nivel compositivo como interpretativo. Examinaremos dunha forma máis específica como capturar información de xestos e tecnoloxías sensoriais para o seu uso na transformación e control de son. Por último, exploraremos a utilización de aplicacións de aprendizaxe das máquinas para a transformación de son. Este obradoiro esta destinado tanto a un público xeral como a compositores e intérpretes interesados en sistemas de creación musical interactivos.

Tychonas Michailidis é un compositor e intérprete de música electrónica nacido en Limassol, Chipre. Despois de estudar piano de jazz nos Países Baixos moveuse a Cambridge, Reino Unido para obter unha licenciatura en música. Alí introducíuse na arte da composición tecnolóxica. Despois diso, trasladouse a Birmingham para cursar unha Mestría en Artes Dixitais. Actualmente é doutor no Conservatorio de Birmingham. A súa investigación céntrase na interacción home-computadora e nas posibilidades hápticas baseadas na tecnoloxía de sensores e a transformación de son en tempo real. Na súa linguaxe sonora combina aspectos da música contemporánea cos medios dixitais transformados. Unha tendencia cara a simplicidade da expresividade musical equilibrada por elaboradas cores sonoras. Actúa regularmente en Grecia, Chipre e Reino Unido. En 2009 formou un grupo dúo co contrabaixista Sebastiano Dessanay para realizar composicións orixinais e improvisacións utilizando diversas tecnoloxías de sensores. Tamén se mantén activo na composición para soporte fixo onde explora as posibilidades de combinación de sons gravados e construídos. En 2006 a súa peza Lady De foi incluída na compilación Works 06 por Ampublishing.org. É membro da Asociación de Compositores de Música Electroacústica Helénica (HELMCA) en Grecia. Ademais, é financiado polo proxecto Integra, un programa europeo dirixido polo Conservatorio de Birmingham, sobre temas técnicos, musicais e de software. É o asesor técnico do Avaton Music Festival.

Colabora: Southampton Solent University

CAUSAL17. Obradoiros, cursos e conferencias de arte sonora e música contemporánea
En colaboración co Grupo de Investigación DX7 da Universidade de Vigo.

Espazo de discusión ao redor da composición de música contemporánea no que compositores cunha traxectoria consolidada e novas promesas do panorama internacional falarán dos procesos creativos que se agochan detrás do seu traballo. cAuSaL está aberto a compositores, instrumentistas, estudantes e aquelas persoas interesadas no acontecer sonoro que desexen achegarse. Entrada gratuíta até completar capacidade.