
Mirar o son. Notación gráfica na música contemporánea. Concerto de apertura
Allison Knowles, Catherine Kontz, Eduardo Partida, Juan Hidalgo, Robert Moran
ALISON KNOWLES (Nova Iorque, EEUU, 1933) Nivea Cream Piece (1962) para un numero indeterminado de intérpretes amplificados
CATHERINE KONTZ (Luxemburgo, 1976) Three legs and a wheel (2018) para gran piano e bicicleta
EDUARDO PARTIDA (San Lorenzo de Tezonco, México, 1992) Verbo (2019) para un intérprete e un megáfono
JUAN HIDALGO (Las Palmas de Gran Canaria, 1927 – Ayacata, Gran Canaria, 2018) Milan Piano (1959) para 1 pianista, piano de cola e calquera tipo de instrumentos u obxectos cos que se poidan producir sons indeterminados
ROBERT MORAN (Colorado, EEUU, 1937) L’après-midi du Dracoula: Elegant Journey with Stopping Points of Interest (1965) para orquestra de cámara ou ensemble de percusión
